در حال بارگزاری لطفا منتظر بمانید!!

قوانین و مقررات

موضوع قرارداد نگهداری شبکه :

موضوع قرارداد پشتیبانی شبکه عبارت است از پشتیبانی نرم‌افزاری، سخت‌افزاری، عیب‌یابی کامپیوترها و بروزرسانی نرم‌افزارها و مشاوره کارفرما در حوزه IT

تبصره ۱: پشتیبانی از تجهیزات و یا سامانه‌های نرم‌افزاری خاص نظیر دوربین‌های مداربسته، سیستم گردش مکاتبات، اتوماسیون اداری، نرم افزار‌های مالی و اداری به عهده فروشنده و شرکت مذکور می‌باشد.

تبصره ۲: بنا به ساعات کاری کارفرما زمان بازدید بصورت ماهیانه یکبار بوده و در شرایط اظطراری و فوری مجری موظف به ارسال کارشناس تا سقف ۱ بار در ماه می باشد  و ارسال بیش از حد مجاز کارفرما موظف به پرداخت هزینه ایاب و ذهاب کارشناس ارسالی می باشد

 تعهدات مجری پشتیبانی شبکه:

  • مجری متعهد می‌گردد که در بازه‌های زمانی مشخص به منظور سرویس و نگهداری شبکه های کامپیوتری و بررسی وضعیت به محل کارفرما مراجعه کند.
  • مجری متعهد می‌گردد که آمادگی ارائه پاسخگویی و مشاوره تخصصی شبکه به صورت تلفنی را دارد.
  • مجری متعهد می‌گردد که امکان رفع مشکلات شبکه از راه دور را برای تسریع در انجام کار دارد.
  • مجری متعهد می‌گردد که کلیه‌ دارایی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و حتی پرسنلی افراد را نظیر فایل‌ها، اطلاعات سخت‌افزاری و نرم‌افزار، مکاتبات ایمیلی، رمز‌ها و POLICY‌ها، تنظیمات مودم، اکسس پوینت و و سایر اطلاعات مربوط به کارفرما و سیاست‌های کاری در حوزه IT را که در اختیار دارد، چه در زمان اجرای قرارداد و چه بعد از اتمام قرارداد محرمانه تلقی نموده و از افشای آن به دیگران خودداری نماید.
  • مجری تعیین می‌کند که چه هزینه‌هایی در تجهیزات شبکه و تعمیرات سیستم ها، بر‌ عهده او می‌باشد و چه هزینه‌هایی بر‌ عهده کارفرما.
  • مجری مواردی نظیر حوادث غیر مترقبه و اشتباهات انسانی نظیر آتش‌سوزی، جابجایی غلط، نوسانات برق، تخریب عمدی را باید بطور کامل تفهیم نماید
  • در صورت بروز هرگونه اختلال در سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری که ناشی از مواردی همچون آتش سوزی، نوسانات برق، جابجایی مجری هیچگونه تعهد نسبت به آن ندارد

تعهدات کارفرما در قرارداد پشتیبانی  و نگهداری شبکه:

  • کارفرما متعهد می‌گردد که درخواست‌های خود را به روش‌های از قبل تعیین شده توسط پیمانکار که می‌تواند ارسال ایمیل، شماره تلفن، همراه و یا خط مستقیم پشتیبانی فنی کارشناس باشد به اطلاع برساند.
  • کارفرما متعهد می‌گردد که از هر گونه انجام فعالیت‌های غیر مرتبط که جزء مسئولیت‌های پشتیبان می‌باشد پرهیز کند و در ادامه از افراد متفرقه جهت عیب‌یابی و خدمات مربوطه استفاده ننماید.
  • کارفرما متعهد می‌گردد نسبت به پرداخت کلیه فاکتور‌ها و هزینه‌های گزارش شده از سمت مجری مطابق با بندهای قبل اقدام لازم را بعمل آورد و در صورت تاخیر، حق هرگونه اعتراض نسبت به تاخیر در انجام کار را از خود سلب می نماید .
۰/۵ ( ۰ نظر )

ثبت نام و ورود